Cím | Szerző | Oldalszám | Kieg.adatok | Megjegyzés | Tárgyszavak |
---|
Ami megkerülhetetlen | Törzsök Erika | 11-13 p. | | | |
Kormányzati stratégiák | Doncsev Toso | 14 p. | | | |
A román kormány roma politikája | Eckstein-Kovács Péter | 22-23 p. | | | |
Romák a román kormányprogramban | Vasile Burtea | 24-27 p. | | | |
A romakérdés Szlovákiában | Miroslav Kusy | 28-30 p. | | | |
A kör négyszögesítése : romák a szlovákiai társadalomban | Bauer Edit | 31-32 p. | | | |
Emberi és/vagy kisebbségi jogi stratégiák az Európai Unióban | Ron Korver | 33-36 p. | | | |
Cigányság és cigánykérdés az Európa Tanács emberi jogi gyakorlatában | Kovács Péter | 39-47 p. | | | |
Cigány vagy ember? | Csepeli György | 48-53 p. | | | |
Cigányság és cigányságkutatás | Kállai Ernő | 54-58 p. | | | |
Viták és holtpontok | Krémer Balázs | 59-63 | | | |
Az identitásvállalás útjai | Daróczi Ágnes | 64-68 p. | | | |
Cigányok Csenyétén : 150 éve | Szelényi Iván | 69-73 p. | | | |
Cigány konfliktusok és integrációs esélyek az ombudsman szemszögéből | Kaltenbach Jenő | 77-86 p. | | | |
A diszkrimináció fogalmáról | Furmann Imre | 86-88 p. | | | |
Romák a rendszerváltás utáni Romániában | Haller István | 89-93 p. | | | |
Kik a romániai romák? | Csortán Ferenc | 94-104 p. | | | |
Nyelv és oktatás: asszimiláció és szegregáció | Kemény István | 105-110 p. | | | |
A roma tanulók oktatási helyzete a kisebbségi ombudsman vizsgálatainak tükrében | Aáry-Tamás Lajos | 111-115 p. | | | |
A cigány kisebbségi oktatás: a nyelvhasználat és az oktatási nyelvi jogok | Szalai Andrea | 116-124 p. | | | |
Társadalmi integráció és alkotmányosság | Palásti Sándor | 127-129 p. | | | |
A termelékenység fejlesztése: a jólét alapja | Veresegyházi Róbert | 130-132 p. | | | |
A cigányság gazdasági-társadalmi újra-integrációja | Miklóssy Endre | 133-137 p. | | | |